Välkommen till Linghems SK!
Linghems Sportklubb

Barn och ungdom

Vi har barngrupper från tre år och uppåt och vi tränar med fokus på lek och kroppsuppfattning den första tiden och med åren ökar successivt svårigheten och fokus mot klassisk gymnastik.
Verksamheten i de yngsta grupperna bygger på föräldrahjälp och även i de äldre grupperna behövs föräldrar som kan hjälpa till ibland

Familjegympa 3-5 år
Barn i blandade åldrar gympar tillsammans med föräldrar. Alla hjälps åt att plocka fram och bort.

Barn 4-6 år
Vi koncentrerar oss först på allmän rörelseglädje och kroppsuppfattning med redskap och bollar mm. Musik och dansinslag förekommer. Så småningom blir grupperna mer och mer fokuserade på "klassisk gymnastik", med handstående, hjulning, trampett etc.

U-grupper från 7 år
Gymnastik för barn 7 år och uppåt. Mer fokuserade på "klassisk gymnastik", med handstående, hjulning, trampett etc. Forfarande varvar vi med lekar och annat.

Parkour ca 7-8 år
Lite Gatuinspirerad gymnastik - fast inomhus

Återanmälning till alla barn, ungdom och trupp-grupper
2023-12-04 22:43

Hej!
Vi har till vårterminen försökt använda systemet med att alla ska återanmäla sig. Många har kunnat anmäla sig, men det har strulat för en del. Vi  har därför försökt hjälpa till

* Vi förlänger perioden då man bara jan anmäla sig till den grupp man redan går i.

* Den 11 december öppnar vi för att abnmäla sig till en annan grupp än man redan går i

* Den 18 december äppnar vi för alla.

* Vi har lagt in grupprekommendationer på alla så att det ska bli lättare för er att veta vilken grupp ni ska återanmäla till

* Vi har ändrat sp att man kan välja att betala fmiljemedlemsskap istället för enskilt medlemsskap. Om ni har svårt att välja eller skapa en  familj, hör av er  så se vi om vi kan hitta orsaken. Oftast är det problem att man har olika bostadsadress eller epostadress

* För att ni ska kunna anmäla ert barn i befintlig grupp under förtursperiodenär det  viktigt att  vara inloggad vid anmälan.
Här följer ett exempel:

1. Följ länken
2. Ange mailadress och klicka Logga in
3. Ange den engångskod som skickats till mail
4. Välj befintlig deltagare eller lägg till ny
5. Välj grupp
6. Klicka Reservera en plats
7. Kontrollera att uppgifter är korrekta och klicka Nästa
8. Välj typ av medlemsskap och välj betalningsmetod och klicka Betala

Vi hoppas att alla lyckas återannmäla sig nu. Om du har problem, skicka ett mail till info@lskgymnastik.se så försöker vi lösa det.

/gymnastikstyrelsen

Inga aktiviteter inbokade