Välkommen till Linghems SK!
Linghems Sportklubb
Gymnastik

Gratis provträning

Du är alltid välkommen att prova våra Gymmix-pass gratis en första gång!

Om du bestämmer dig för att börja träna med oss består sedan avgiften av en terminsavgift till gymnastiksektionen och en årsmedlemsavgift till huvudföreningen.

I priset inkluderas alla pass under hela terminen.

Ålder Pris
13 - 15 år 400 kr/termin till Gymmix 150 kr/år till Linghems SK*
16 - 64 år 700 kr/termin till Gymmix 250 kr/år till Linghems SK*
65+ år 400 kr/termin till Gymmix 250 kr/år till Linghems SK*

* Familjemedlemskap i Linghems SK är 500 kr/år.

Både terminsavgiften till Gymmix Linghem och årsmedlemsavgiften till Linghems Sportklubb aviseras via epost (se startsidan för detaljer).

Familjemedlemskap

Familjer kopplas nu automatiskt av systemet. Det är viktigt att ni har registrerat rätt adress- och epostuppgifter för att familjer ska kopplas korrekt. Om något blivit fel med familjemedlemskap, kontakta kansli@linghemssk.se.

Friskvårdsbidrag

Givetvis är avgifterna berättigade till friskvårdsbidrag. Läs mer på startsidan.

Wellnet

Om du är anställd på ett företag som är ansluten till hälsoportalen Wellnet kan du också betala avgiften till Gymmix där. Du behöver dock ändå anmäla dig enligt instruktionerna på startsidan.

Anmälan

Anmäl dig före eller direkt efter ditt första provpass enligt instruktionerna på startsidan. Observera särskilt att om du anmält dig och deltog i Gymmix förra terminen, är du automatiskt anmäld till nästa termin också och måste meddela om du inte önskar fortsätta i samband med aviseringen eller e-post till info@lskgymnastik.se.

Samarbetspartners