Välkommen till Linghems SK!
Linghems Sportklubb

JOYNA för pengar till laget eller truppen!
2024-04-03 06:30

Idag, den 3:e april, startar försäljningen av JOYNA.

Du som redan registrerat dig som säljare för ditt lag/trupp kommer att få ett mail från Folkspel (under eftermiddagen den 3:e april) med länken till din unika webbutik som du använder för att värva prenumeranter. Om du ännu inte hunnit registrerat dig så gör det så att du kan starta igång din försäljning och glöm inte att fylla i vilket lag/trupp du säljer för!

Har du inte fått länken för registrering så kontakta en ansvarig ledare i laget/truppen.

(rekommenderas att varje lag/trupp som säljer kopplar en egen administratör till laget/truppens försäljningssida för att följa försäljningen - saknar laget inbjudan så kontakta kansli@linghemssk.se)

Våra bästa tips för att bli lyckosam:
- Ta kontakt med dina bästa möjliga lottköpare och uppmuntra dem att stötta dig och
vår förening.
- Berätta om att du kommer skicka en länk där de kan registrera sig som prenumerant
och därmed ha chans att vinna 10 miljoner kronor varje vecka.

Folkspel kommer bjuda alla som säljer fem prenumerationer på ett presentkort värt 500
kronor.

Ta chansen att sälja direkt då vi är bland de första föreningarna i Sverige som startar i gång
med försäljningen av JOYNA!

Se mer om JOYNA: Informationsfilm till föreningar - Joyna (youtube.com)

Samarbetspartners